2. Publication on internet (exercises/solved problems)
3. Working out a special French – Greek illustrated dictionary of mathematical terms
4. Gathering maths jokes and logical riddles
5. Working out the multimedia presentation of mathematical models from different areas of life (business, economics, sports, weather, education, statistics, medicine ...), which are used in the classroom
6. Learning how to use ICT tools in learning mathematics.
____________________________________________________
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
1ος ΜΗΝΑΣ | Συγκρότηση ομάδας – Γνωριμία με το έργο – Αναζήτηση (καταιγισμός ιδεών και προβληματισμός) της θεματολογίας. |
2ος ΜΗΝΑΣ | Ανάγνωση προβλημάτων που προϋποθέτουν μαθηματική σκέψη, ανάλυση, σχεδίαση λύσης, καταγραφή μεθόδου επίλυσης, χρήση τύπων και διερεύνηση. Προσπάθεια καταγραφής λύσης με τη βοήθεια υπολογιστή και αξιολόγηση του αποτελέσματος των πράξεων από την ομάδα/ομάδες. |
3ος ΜΗΝΑΣ | Παρουσίαση της επίλυσης – Προώθηση αλγοριθμικής σκέψης. Αξιολόγηση από τους ίδιους τους μαθητές και τα μέλη των άλλων ομάδων. Διορθώσεις – βελτιώσεις |
4ος ΜΗΝΑΣ | Νέα παρουσίαση – Μελετώντας τα γραφήματα. Παρουσίαση των ασκήσεων στο διαδίκτυο. |
5ος ΜΗΝΑΣ | Η Στατιστική και η επεξεργασία στοιχείων. Παρουσίαση. Αξιολόγηση. Παρουσίαση των ασκήσεων στο διαδίκτυο. |
6ος ΜΗΝΑΣ | Εκτίμηση του αποτελέσματος με βάσεις τους αρχικούς στόχους. Προτάσεις βελτίωσης. Διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των μελών της ομάδας και πρόθεσης υλοποίησης ανάλογου έργου στο μέλλον. Παρουσίαση όλης της δράσης στο τέλος της σχολικής χρονιάς εντός/εκτός σχολείου. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου