Ασκ.6
Σ’ έναν χάρτη με κλίμακα 1/500000 2 πόλεις απέχουν 15cm.
Υπολόγισε την απόσταση αυτών των πόλεων σε km.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:
_____________________________________________
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: χρησιμοποιήστε το Excel ή την ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ για τους υπολογισμούς!
Use Excel or your calculator for the calculations!
Διαβάστε περισσότερα....
Δείτε παράδειγμα:
Α) Χρησιμοποιείστε το Google map ή το Mappy και υπολογίστε την απόσταση Paris - Longjumeau σε km. Συμπληρώστε τον παρακάτω πίνακα.
Using Mappy, calculate the distance between Paris and Longjumeau. Fill in the cells on the following table.
Scale | Distance on the map (cm) Paris - Longjumeau | Distance between the cities (km) Paris - Longjumeau | Cost in € |
Β) Σχεδιάζετε ένα ταξίδι (με επιστροφή) με αυτοκίνητο από την Αθήνα στο Παρίσι:
b1) Xρησιμοποιώντας το Excel και το Mappy βρείτε τη διαδρομή, υπολογίστε το συνολικό αριθμό των χιλιομέτρων και b2) το κόστος του ταξιδιού για καύσιμα, b3) Βρείτε το κόστος της βενζίνης ανά λίτρο για κάθε χώρα που περνάτε, b4) υπολογίστε με τις ανάλογες συναρτήσεις (max, min, average) την μέγιστη, ελάχιστη και μέση τιμή βενζίνης ανά λίτρο.
b1) Xρησιμοποιώντας το Excel και το Mappy βρείτε τη διαδρομή, υπολογίστε το συνολικό αριθμό των χιλιομέτρων και b2) το κόστος του ταξιδιού για καύσιμα, b3) Βρείτε το κόστος της βενζίνης ανά λίτρο για κάθε χώρα που περνάτε, b4) υπολογίστε με τις ανάλογες συναρτήσεις (max, min, average) την μέγιστη, ελάχιστη και μέση τιμή βενζίνης ανά λίτρο.
You are going to travel by car from Athens to Paris (round trip):
b1) using Excel and Mappy find out the itinerary, and the distance totally, b2) the total cost for oil, b3) Which is the price of a liter oil in each country of the itinerary, b4) calculate the more expensive price and the cheaper one as well. Which is the average among all.
b1) using Excel and Mappy find out the itinerary, and the distance totally, b2) the total cost for oil, b3) Which is the price of a liter oil in each country of the itinerary, b4) calculate the more expensive price and the cheaper one as well. Which is the average among all.
_____________________________________________
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: χρησιμοποιήστε το Excel ή την ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ για τους υπολογισμούς!
Use Excel or your calculator for the calculations!
Σήμερα, μετά από απώλεια 2 δίωρων μαθημάτων διαπιστώνεται και πάλι πως οι μαθητές δεν μπορούν με ευκολία να εκφράσουν αυτό που γνωρίζουν και δυσκολεύονται να λειτουργήσουν χρησιμοποιώντας γνώσεις από μαθηματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίζει να γίνεται προφανές πως μελετούν για να αποδώσουν στο μάθημα της άλλης μέρας και όχι για να μάθουν. Καταπιέζουν το δυναμικό τους, φοβούνται να πάρουν πρωτοβουλίες και αποφεύγουν να σκεφτούν.
Με ευκολία όμως εκτελούν οδηγίες χωρίς να χτίζουν καινούρια γνώση πάνω σε παλιά.
Ελπιζουμε όλα να διορθωθούν από την άλλη εβδομάδα.
-----
We can't built new knowledge on the previous one. The pupils have difficulties in mapping and recording the data of problem in a table Excel. Some students can't say why some simple mathematical actions must be used. Their interesting in collaboration is limited. The time is not enough. The results are poor.
Hoping to be better in the future...