Ασκ.1 - Ποσοστά, Αναλογίες
Τo 2006 καταγράφηκαν στη Γαλλία 196.618 δίκυκλα. Τα δίκυκλα αυξήθηκαν κατά 7% έναντι του 2005. Την γαλλική αγορά αποτελούν κυρίως οι μηχανές 125 κυβικών εκατοστών (85.658 μονάδες το 2006) και οι μηχανές μεγάλου κυβισμού.
Α) Ποιο είναι το 2006 το ποσοστό των δικύκλων 125 cm3 (με προσέγγιση δεκάτου);
Β) Πόσα δίκυκλα υπήρχαν το 2005 (με προσέγγιση στη πλησιέστερη μονάδα);
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: χρησιμοποιήστε το Excel ή την ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ για τους υπολογισμούς!
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: χρησιμοποιήστε το Excel ή την ΑΡΙΘΜΟΜΗΧΑΝΗ για τους υπολογισμούς!
______________________________________________________________________________________
Aims: The students have learned:
- (Maths): Ratio, proportion, percentage
- (ICT):
- Create, save and open an excel file
- Format a cell (fonts, alignment, background color, font color ...)
- Numbers' appearence
- Make and copy a FORMULA
- Function ROUND
- Increase/reduce decimal places
- Borders, margins.
Οι μαθητές του Α'ΠΛ συνάντησαν δυσκολίες τόσο στη κατανόηση της άσκησης, όσο και στα 2 ερωτήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι έννοιες ΑΝΑΛΟΓΙΑ και ΠΟΣΟΣΤΟ ήσαν συγκεχυμένες.
Δεν έχουν συνηθίσει να ελέγχουν τα αποτελέσματα που προκύπτουν μετά από πράξεις που γίνονται με τη βοήθεια υπολογιστή. Τα λογικά λάθη τους ξενίζουν και δεν έχουν εποπτεία επί των αποτελεσμάτων. Δεν ξέρουν τί περιμένουν.
Μετά από καθοδήγηση χρησιμοποίησαν το Excel ικανοποιητικά...
CONCLUSION: The students have difficulties with proportionality and percentages. They created the Excel sheet with my guidance. Their performance was good!